Cardscan

CardScan FAQ’s

Op 1 januari 2020 eindigde de verlengde periode van technische ondersteuning voor CardScan-producten. Aangezien alle CardScan-producten niet meer leverbaar zijn, is het na de proefperiode niet meer mogelijk om CardScan-softwareversie 9 of later te gebruiken. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met versie 8.0.5 en een licentiesleutel kunt u uw CardScan®-hardware blijven gebruiken. Met deze versie kunt u handmatig contactpersonen exporteren vanuit outlook en deze importeren in CardScan software. Klik hier om de CardScan Executive versie 8.0.5 te downloaden. Gebruik deze activatiecode: 41-0000-00225432. Neem contact op met de technische ondersteuning van DYMO voor meer informatie.

Controleer voordat u de software installeert of uw CardScan-apparaat en besturingssysteem op de onderstaande compatibiliteitslijst staan:


• CardScan® 500 - Windows® XP en later, alleen 32-bit-systemen
• CardScan® 600c - Windows® XP en later, 32-bit/64-bit-systemen
• CardScan® 600cx - Windows® XP en later, 32-bit/64-bit-systemen
• CardScan® 700c - Windows® XP en later, 32-bit/64-bit-systemen
• CardScan® 60 - Windows® XP en later, alleen 32-bit-systemen
• CardScan® 60 II - Windows® XP en later, alleen 32-bit-systemen
• CardScan® 800c - Windows® XP en later, 32-bit/64-bit-systemen